انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی رستوران های کیش

معرفی رستوران های کیش

#1
رستوران سنتی بابا قدرت کیش با ارائه انواع پیش غذاها، سالادها، بهترین و تازه ترین کباب ها، ماهیچه ها و غذاهای لذیذ و محبوب ایرانی با اجرای موسیقی زنده آماده میزبانی و خدمات رسانی می باشند. رستوران پرسنلی مجرب و خوش برخورد دارد و فضای این رستوران سنتی می باشد و غذاها درر ظروف زیبا و سنتی قرار دارند و روز خوبی را در رستوران بی شک سپری خواهید کرد.

رستوران بابا قدرت دارنده شش استاندارد بین المللی از شرکت ACL انگلستان تنها رستوران دارنده برند حلال در کشور می باشد و شعبه سوم این رستوران در جزیره ی زیبای کیش قرار دارد.

[عکس: %D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8...ish-12.jpg]

 آدرس رستوران: جزیره کیش - خیابان رودکی - هتل پارمیدا - رستوران سنتی بابا قدرت


رستوران کوه نور کیش در میدان امیرکبیر روبروی دانشگاه کیش و در كنار هتل 4 ستاره سورینت صدف در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی کاملا خیره کننده بنا شده است.در داخل این كوه عظیم مجموعه رستوران كوه نور موجود است و با انتخاب یکی از انواع غذاهایی فرنگی و غذاهای محشر ایرانی همراه با نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز با نوای زنده پیانو می توانید با حسی آرامش بخش از صرف غذای خود نهایت لذت را ببرید. همچنین در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ برای پذیرای از گردشگران و اهالی کیش پابرجاست.

نور پردازی زیبای این رستوران در شب فضای دیگر و منحصر به فردی را برای میهمانان خود فراهم می کند. اگر به جزیره کیش سفر کردید این رستوران را از دست ندهید.

[عکس: %D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8...kish-9.jpg]

رستوران شاندیز صفدری کیش از رستوران های پرآواز و معروف بین گردشگران تور ارزان کیش و اهالی محترم جزیره زیبای کیش می باشد. این رستوران بعد از بازار مرجان روبروی برج های دوقلو و مقابل هتل آپارتمان دیدنیها قرار دارد و دلیل شهرت رستوران ارائه بهترین و خوشمزه ترین غذاها و همچنین تنوع زیادد غذاست که هر نوع سلیقه ای داشته باشید می توانند به این رستوران بروید.

اگر می خواهید به رستورانی بروید که اجرای موسیقی زنده داشته باشد و از صرف غذای خود لذت ببرید با توجه به رضایت مشتریان رستوران شاندیز صفدری ما به شما این رستوران را معرفی می کنیم.

رستوران جدید شاندیز صفدری کیش در ساحل غروب جزیره زیبای کیش می باشد و مهمانان علاقمند به محیط باز می توانند در محیط باز نیز غذای خود را میل کنند. همچنین در کنار این رستوران زیبا ، اولین جامپینگ منحصر به فرد ساخته شده است که یکی از مهیج ترین تفریحات جزیره زیبای کیش به حساب می آید.

[عکس: %D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8...kish-2.jpg]

منبع: تورکیش-تورمشهد.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان