انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت مدرسه

طراحی سایت مدرسه

#1
طراحی سایت مدرسه

[عکس: web_design.jpg]
طراحی سایت مدرسه جزء نیاز های اساسی برای تمامی مدارس به حساب می آید از این رو اگر قصد طراحی سایت برای مدرسه را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .
همان گونه که می دانید تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت می باشد لذا تمامی مراکز آموزشی نظیر دانشگاه ها و مدارس نیازمند طراحی سایت می باشند . یکی از مهم ترین اهداف طراحی سایت مدرسه ، به وجود آوردن پلی ارتباطی میان مسئولین مدرسه و والدین دانش آموزان می باشد . با استفاده از طراحی سایت اولیا به آسانی می توانند بدون مراجعه ی حضوری به ساختمان مدرسه ، از  وضعیت تحصیلی فرزندان خود مطلع شوند .
ویژگی های طراحی سایت مدرسه :

  1. معرفی کامل مدرسه و تاریخچه ی آن
  2. معرفی کارکنان مدرسه اعم از معلم ها ، مدیر ، معاون ها و ...
  3. معرفی هیات تاسیس کننده ی مدرسه
  4. ارائه ی فرم پیش ثبت نام و توضیح مراحل ثبت نام
  5. ارائه ی اطلاعیه های مهم مدرسه
  6. ارائه ی برنامه ی هفتگی دانش آموزان
  7. ارائه ی تقویم آموزشی سال تحصیلی
  8. معرفی روش های برقراری ارتباط با مسئولین مدرسه
  9. توانایی به وجود آوردن حساب کاربری برای دانش آموزان در حال تحصیل

علت موفقیت مدرسه های دارای وب سایت چیست ؟
به جرات می توان گفت مهم ترین علت این موفقیت حضور این مدارس در نتایج موتور های جستجو گر می باشد زیرا با این روش دانش آموزان بیشتری را به خود جذب می نمایند . برای دست یابی به چنین جایگاهی می بایست وب سایت تان را بر اساس قوانین طراحی سایت حرفه ای و قوانین سئو سایت ، طراحی نمایید .
در دست داشتن یک طراحی سایت حرفه ای این امکان را به کارفرما می‌دهد که بدون نیاز به داشتن هرگونه دانشی در حوزه ی فنی و برنامه نویسی به مدیریت وب سایت بپردازد و با مدیریت هوشمندانه‌ی خود خدمات با کیفیت تر و بیشتری به کاربران خود که شامل کادر اداری - آموزشی، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان است ، بدهد .
طراحی سایت مدرسه با کمترین هزینه قابل راه اندازی می‌باشد و ایجاد صفحات دلخواه با توانایی ویرایش متون به صورت گرافیکی را خواهد داشت .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان