انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل

#1
دریافت آسان سرویس‌های تبلیغاتی گوگل در ایران
شنبه 95/10/25، تهران، (اخبار رسمی): تمام کسب و کارها در بازاری به وسعت دنیا قرار دارند و همین باعث شده تا شرکت‌ها در هر لحظه، با هم رقابت کنند؛ ازهمین رو کسب و کارها نیازمند تبلیغات بیشتر و استفاده از بهترین رسانه و کانال تبلیغاتی هستند که در دنیا در حال سرویس دهی است.

دریافت آسان سرویس‌های تبلیغاتی گوگل در ایران
سرویس های تبلیغات در گوگل بهترین گزینه پیش روی استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی
به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی اسپاتنا، ‌Google Adwords به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های تبلیغاتPPC دنیا سالهاست که به عنوان یک الزام حیاتی برای بسیاری از کسب و کارها در دنیا تبدیل شده است؛ چرا که این پلتفرم تبلیغاتی، تبلیغات شما را علاوه بر بزرگترین سایت جهان (یعنی گوگل) در بسیاری از سایت‌های بزرگ جهان نظیر یوتیوب, فیس بوک و... نیز در معرض دید قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش، اگر بالای صفحه نتایج جست‌وجوی گوگل دقت کنید، در سمت راست آنها گاه تبلیغات متنی کوچکی نشان داده می‌شود که این تبلیغات از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز ایجاد شده‌اند.

قابلیت‌های این ابزار برای نمایش تبلیغات فقط محدود به متن یا تبلیغ در صفحهٔ نتایج جست‌جوی وب نیست و بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر است و خدمات تبلیغاتی اصلی گوگل و تبلیغات منبع درآمد اصلی این شرکت است.

بر پایه این اطلاع، در سال ۲۰۱۱حدود ۹۶ درصد درآمد گوگل از تبلیغات بوده و خدمات ادوردز به مشتریان این امکان را داده که علاوه بر آنکه پایگاه‌هایشان برحسب رتبه‌ای که الگوریتم‌های گوگل به آن‌ها اختصاص داده، در نتایج جست‌جو نمایش دهد تا بتواند سایت‌هایشان را در همان صفحه یک نتایج جست وجوی گوگل برای کاربرانی که جست وجوهایی مرتبط با کسب‌وکار و وب‌سایت آن‌ها می‌کنند به‌صورت تبلیغات کوتاه در قالب‌های مختلف به نمایش بگذارد.

استفاده ازخدمات تبلیغات گوگل( Google Adwords) در ایران به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران، به سادگی میسر نبود اما حالا خبر تازه این است که شرکت‌های مطرحی همچون اسپاتنا که ماهیت اماراتی دارد شروع به ارائه غیر مستقیم این سرویس به وب سایت‌ها و استارتاب‌های اینترنتی ایران کرده‌اند.

بر اساس این اطلاع، روند کار تبلیغ وب سایت در گوگل هم به این صورت است که با مراجعه به وب سایت اسپاتنا ‌و با انتخاب یکی از سرویس‌های تبلیغات در گوگل، می‌توانید با پرداخت مبلغ ریالی، تبلیغ خود را به دلار فعال کنید.

ابوالفضل دانش، سرمایه گذار برند اسپاتنا و به عنوان یکی از پارتنرهای گوگل در امارات در رابطه با گوگل ادوردز گفت: خیلی خوشحالیم که این سرویس‌ها حتی با بودجه کمتر از ۱۰۰ دلار، بازدهی بسیار مناسب و در واقع نرخ بازگشت سرمایه(ROI) بسیار بالایی دارد.

این فعال حوزه بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM) افزود: با شناخت کامل به این حوزه حالا می‌توانیم بهترین مشاور برای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتالی مشتریان باشیم.
تبلیغات در گوگل  اسپاتنابه عنوان یک از بزرگترین آژانس های تبلیغات در گوگل ایران
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان