انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت بین الملل

طراحی سایت بین الملل

#1
چگونه یک وب سایت جهانی می تواند با استراتژی مناسب به رشد یک تجارت کمک کند
کاوش کنید که چه چیزی یک وب سایت جهانی را می سازد، چه مزایایی ارائه می دهد، و چگونه می تواند به کسب و کارها در ارتباط با مشتریان در سراسر جهان کمک کند.

تعداد کمی از کسب و کارها به اندازه استاندارد فرصت های جهانی را باز کرده اند. پیشگام مهمان‌نوازی از همان روز اول از پتانسیل یک وب‌سایت جهانی برای ارتباط با مشتریان در فرهنگ‌های مختلف استفاده کرده است و باعث ایجاد تعامل و فروش در سراسر جهان می‌شود.


هر برنامه ریزی تجاری برای گسترش جهانی نیاز به یک وب سایت جهانی و یا  طراحی سایت بین الملل  برای پیشرفت واقعی دارد. با ارائه طیف وسیعی از گزینه های زبانی، یک وب سایت جهانی می تواند ابزار قدرتمندی برای ایجاد ارتباط معنادار با مخاطبان در بازارهای هدف مختلف باشد.

در این راهنما، بررسی خواهیم کرد که یک وب سایت جهانی چیست و چرا برای تجارت بین المللی ضروری است. ما همچنین آنچه را که یک استراتژی وب سایت جهانی قوی می سازد، تشریح خواهیم کرد تا بتوانید حضور آنلاین بین المللی خود را موثرتر ایجاد کنید.


وب سایت جهانی چیست؟

وب سایت جهانی یک پلت فرم آنلاین است که برای پاسخگویی به مخاطبان در سراسر جهان طراحی شده است. این می تواند از یک صفحه اصلی اولیه در دسترس به چندین زبان تا یک استراتژی منسجم که شبکه ای از سایت ها را به هم متصل می کند - هر کدام به یک بازار زبان خاص ارائه می شود.

هدف یک وب سایت جهانی ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه است که برای همه بازدیدکنندگان، صرف نظر از موقعیت مکانی یا ترجیح زبان آنها، احساس "بومی" داشته باشد. به عنوان مثال، وب سایت استارباکس در ایالات متحده ممکن است برای بازدیدکنندگان در ژاپن کاملاً متفاوت به نظر برسد. این به این دلیل است که طراحان وب هنگام طراحی وب سایت های جهانی تفاوت های فرهنگی را در نظر می گیرند - فرآیندی که به نام محلی سازی UX شناخته می شود.


فایل‌های پیوست

عکس(ها)
   
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان