انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رستوران باغ هنر باکو

رستوران باغ هنر باکو

#1
[عکس: ART_GARDEN_11_bisungasht_560.jpg]

از برج مایدن در شهر قدیمی باکو، تا رسیدن به رستوران باغ هنر تنها 5 دقیقه راه است. بسیاری از مردم حین نظر دادن درباره این رستوران در جای جای اینترنت اعلام می‌کنند در این مکان غذاهای ترکیه‌ای سرو می‌شود، اما این عقیده نادرستی است. باغ هنر رستورانی آذربایجانی و سنتی بوده و غذاهای بسیار خوبی در آنجا سرو می‌شود. محیط درون آن به سبک قرون وسطی طراحی شده و به همین دلیل از زمان دیدن بیرون آن تا زمان ورود و مشاهده درون رستوران، محو محیط زیبای آن خواهید ماند. رستوران باغ هنر باکو نه تنها بر روی دیوار، بلکه حتی بر روی زمین آن نیز فرش هایی بسیار قدیمی و تزیینی دیده می‌شود. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در زمان مراجعه به رستورات باغ هنر، به درون اتاق های وی آی پی آن رفته و در آنجا سرویس دریافت کنند، چرا که هر کدام به وسیله اشیایی متفاوت آراسته شده و دنج و راحت هستند. برای هر اتاق نام منطقه‌ای خاص از آذربایجان همچون «گوبوستان» در نظر گرفته شده است.
 
یکی دیگر از مزایای این رستوران آماده شدن سریع غذا است، به طوری که بسته به غذای انتخاب شده، آماده کردن آن تنها 5 الی 12 دقیقه زمان خواهد برد. غذاهای آن طعم بسیار خوبی داشته و سبب می‌شوند غیر حرفه‌ای بودن کارکنان آن را به طور کامل از یاد ببرید!
 
برخلاف تعدادی از رستوران ها در باکو که تلاش می‌کنند از افراد توریست مبالغ بیشتری دریافت کنند، در رستوران باغ هنر این شهر خبری از سو استفاده از افراد خارجی نبوده و منو برای همه دارای یک قیمت است. قیمت ها برای وعده های غذایی اول از 3 تا 12 منات متفاوت است، اما این میزان برای غذاهای اصلی به 7 تا 15 منات افزایش پیدا می‌کند. در رستوران باغ هنر می‌توانید طعم لذیذ غذاهای دریایی که اغلب با ماهی های صید شده از دریای خزر طبخ شده‌اند را نیز احساس کنید، اما به این منظور می‌بایست مبلغی بین 20 تا 45 منات بپردازید... .

رنج وسیعی از نوشیدنی ها در رستوران باغ هنر باکو
از جمله ویژگی های استثنایی رستوران باغ هنر این شهر ارائه گستره‌ای از نوشیدنی ها برای ذائقه های مختلف است. اگرچه قیمت آن‌ها در برخی موارد بالا است. پیشنهاد ما این است که کباب رستوران باغ هنر را حتما امتحان کنید، چرا که طعم و مزه آن برای همیشه در ذهنتان نقش خواهد بست. برخلاف سایر غذاها طبخ آن چیزی حدود 40 دقیقه زمان خواهد برد
پاسخ

رستوران باغ هنر باکو

#2
[عکس: Qafqaz_Sahil_Baku_Hotel_1_bisungasht_560.jpg]
 
هتل چهار ستاره قفقاز اسپرت باکو که جزء هتل های زنجیره ای قفقاز می باشد، در منطقه کسب و کار باکو آذربایجان واقع شده است.
هتل قفقاز ساحیل باکو از ایستگاه متروی Khatai حدودا 5 دقیقه فاصله دارد که از این ایستگاه مسافران تور باکو می توانند از اکثر نقاط باکو بازدید نمایند.
هتل قفقاز اسپرت باکو دارای امکاناتی از قبیل رستوران، بار، مرکز مدرن تناسب اندام، سونا و اتاق بخار، اتاق های سیگار، پارکینگ، وای فای رایگان، حمل و نقل فرودگاه، سالن سمینار و کنفرانس گسترده 24 ساعته می باشد.
در تمام اتاق های هتل قفقاز یک تلویزیون تختخواب، میز و صندلی برای راحتی مسافران، تراس رو به دریای خزر و شهر باکو، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی با لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار وجود دارد.
مهمانان هتل می توانند از نوشیدنی های محلی و بین المللی را در طبقه 16 لذت ببرند. همچنین از غذاهای آذربایجانی و اروپایی در رستوران غروب آفتاب، واقع در طبقه 17، با منظره باشکوه دریا خزر لذت ببرند. 
مرکز فرهنگی حیدر علی اف 3 کیلومتری، مسجد تاز پیر 8 کیلومتری و ایستگاه قطار باکو 1 کیلومتری قفقاز اسپرت است. همچنین فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 23 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

[عکس: Qafqaz_Sahil_Baku_Hotel_111111_bisungasht_560.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان