انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
میزبانی وب لینوکس

میزبانی وب لینوکس

#1

میزبانی وب لینوکس در همه جا هست. چه شما در جستجوی یک  ساده هستید یا اینکه یا یک سرور اختصاصی قدرتمند، در هر حال احتمالاً گزینه لینوکس اولین راه پیش روی شما است.
گزینه هاست برای وب سایت ها می تواند اهمیت بالایی داشته باشد. به عنوان مثال هم در سرعت و هم در امنیت وب سایت بسیار مهم است.
یک هاست مطمئن می تواند تا حد زیادی باعث بالا رفتن امنیت وب سایت شود. به این صورت که این هاست ها مانع ورود هکرها و رباط های مخرب به وب سایت می شوند.
در بسیاری از موارد ممکن است شما مراقب نباشید. اگر نیازهای هاست شما ساده است، احتمالاً یک حساب کاربری بر اساس فضای اختصاص یافته وب، پهنای باند و دیگر ویژگی ها انتخاب می کنید. نوع سیستم عامل تا حد زیادی در لیست اولویت های مردم است.
[img=566x0]https://www.espinashost.com/wp-content/uploads/2018/10/tux-on-htop-featured-300x169.jpg[/img]
ویژگی های  لینوکس
 لینوکس به همان فضایی گفته می شود که روی یک سرور مجازی و یا اختصاصی که دارای سیستم عامل لینوکس است، قرار دارد. این سرورها مناسب وب سایت هایی هستند که دارای پنل کاربری راحتی بوده و پویا هستند، به این دلیل که هاست لینوکس از زبان های برنامه نویسی مانند php به خوبی پشتیبانی می کند.
در واقع زبان php در سیستم های مدیریت محتوا که به صورت رایگان یا ارزان قیمت موجود می باشند، به کار برده می شود. از آنجا که سیستم هایی مانند وردپرس در حال حاضر بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، پس مورد استفاده میزبانی وب لینوکس نیز زیاد می باشد.
این هاست ها مخصوص وب سایت هایی هستند که تعداد بازدید کنندگان بالا داشته باشند. و در عین حال سرعت بارگذاری بالایی نیز داشته باشند.
همان طور که می دانید میزبانی وب تأثیر زیادی در میزان سرعت وب سایت دارد. در صورتی که از هاست و سرورهای قوی و مطمئن استفاده شود، سرعت بارگذاری صفحات وب سایت نیز بالا می رود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان