انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه استانداردهایی برای زیبایی وجود دارد:

چه استانداردهایی برای زیبایی وجود دارد:

#1
مغز انسان همانند کامپیوتر عمل کرده و ذخیره ی اطلاعات را انجام می دهد تا بتواند در صورت نیاز آن ها را بازخوانی کند. همانطور که با دیدن یک گل به زیبا بودن ان پی می برید و با توجه به تجربه ای که دارید شاید آن را زیبا ترین گلی ببینید که تا بحال دیده اید این حالت برای زیبایی خنده نیز وجود داشته.
این حقیق وجود دارد که با گذشت زمان در اجتماع متفاوت زیبایی هم تغییر کرده و دیدگاه های آن نیز متفاوت بوده. به طور مثال آفریقایی ها با سوراخ کردن گوش ها و لب ها و دماغ خود حلقه و یا سنگ رنگی قرار می دهند و یا در بین چینی ها با بستن نوار های رنگی به پای زنان را نشانه ای از زیبایی می دانند.
نسبت های زیبایی چهره:
بسیاری از روش ها بر زیبایی تاثیر داشته مانند آرایش کردن، لباس های زیبا، جواهرات. و با توجه به آن میزان زیبایی را مورد بررسی قرار دادند و با مطالعات و تحقیقاتی که انجام گرفت نسبت های زیبایی را ترتیب بندی کردند.
- عرض چشم 
- طول چانه 
- فاصله ی عمودی از چشم تا پایین ابرو 
- ارتفاع کره ی چشم
- مساحت محدوده ی بینی 
- دهان ایده آل 
با داشتن چشمانی درشت و بینی کوچک و جانه ی کوچک با گونه های برجسته و زیبایی خنده در چهره تعادل بزرگی در چهره بوجود می آید که از نشانه های فیزیکی بوده و چهره ی یک زن را زیبا کرده و یک مرد جذاب نیز دارای خصوصیاتی از قبیل دماغ کوچک و ابروهای پرپشت حالت دار و چانه ی برجسته. زیبا بودن نقش زیادی در اجتماع داشته و با زیبایی خنده در موقعیت های شغلی و روابط اجتماعی جذاب تر شده و در تصمیم گیری ها و بالا بردن اعتماد به نفس تاثیرات مثبتی در بر داشته و چهره ای که خشن باشد کم تر مورد علاقه و توجه دیگران قرار می گیرد تا داشتن زیبایی خنده در افرادی که زیبا رو هستند.
زیبایی خنده امروزه برای بسیاری از افراد مقوله ای مهم و حیاتی شده است و حاضرند برای رسیدن به لبخندی زیباتر هزینه های زیادی انجام دهند. شما نیز اگر به دنبال این هستید که طرح لبخند خود را تغییر دهید و چهره ای زیباتر و موجه تر داشته باشید باید برای این کار حتما از یک دندانپزشک مجرب کمک بگیرید. در این قسمت می خواهیم در مورد نحوه رسیدن به زیبایی خنده برایتان صحبت کنیم و نکات مهمی را بیان نماییم. برای رسیدن به لبخندی زیباتر از روش های مختلفی استفاده می شود. روش هایی همچون روکش دندان و بریج دندان و ارتودنسی و حتی کاشتن دندان و در برخی مواقع سفید کردن دندان ها بخشی از کارهایی است که باید در این پروسه صورت پذیرد تا شما بتوانید به لبخندی زیباتر دست یابید. در واقع هدف این است که حالت دندان ها و فک شما را به بهترین شکل ممکن با هم تطبیق دهند تا به هماهنگی دقیقی در این رابطه دست یابید.
اینکه آیا شما به زیبایی خنده نیاز دارید یا خیر را ابتدا باید خودتان مشخص کنید. آیا از خنده خود راضی هستید و چهره خود را در هنگام خندیدن می پسندید؟ اگر خیر که باید به دندانپزشکی متخصص مراجعه نمایید تا ابتدا با معاینه هان و دندان شما و بررسی موقعیت دندان هایتان بتواند به یک طرح و ایده مناسب برای شما دست یابد. خنده ای زیباتر می تواند برای شما اعتماد به نفس بالاتری را به همراه داشته باشد و همچنین برای شما زندگی شادتری را به همراه داشته باشد. 
این روزها بسیاری از افراد و چهره های مهم دریافته اند که در دیدارهای مهم خود اولین چیزی که طرف مقابلشان از آنها خواهد دید چهره شان است و برای همین بسیار به زیبایی خنده خود اهمیت می دهند و برای رسیدن به بهترین شکل خنده حاضرند هزینه های زیادی را بپردازند. خنده شما می تواند نقش مهم و کلیدی را در ادامه روابطتان با طرف مقابل داشته باشد.
باور می کنید با یک لبخند زیباتر شما می توانید زندگی همراه با اعتماد به نفس بالاتری را تجربه نمایید و از این رو می توان گفت کلیه هزینه هایی که برای این مورد انجام می دهید در واقع نوعی سرمایه گذاری است. اما چگونگی رسیدن به این امر باید حتما تحت نظر یک متخصص دندانپزشک باشد
یکی از عواملی که به زیبایی لبخند شما کمک می کند دندان هایی زیبا می باشد 
لمینیت ‌های کامپوزیتی  ( کامپوزیت ونیر) به دو روش مستقیم و غیرمستقیم ساخته می‌شوند. در روش مستقیم لمینیت کامپوزیتی در یک جلسه روی دندان گذاشته می‌شود و پزشک آن را به شکل دلخواه درمی آورد. در روش غیرمسقیم ابتدا مواد در لابراتوار ساخته می شود، سپس در مطب روی دندان قرار داده می شود. لمینیت کامپوزیتی جهت رفع فرم بد دندان، رنگ زرد و سیاه، فاصله میان دندان ها، ترک خوردگی و شکستگی دندان و ... استفاده می شود.
مهم ترین تفاوت لمینیت های سرامیکی و کامپوزیتی استحکام و طول عمر آن ها می باشد. لمینیت ‌های سرامیکی نیز به طور غیرمستقیم تهیه می‌شوند.
مبنع سورس: دکتر سجودی ، دکتر ابراهیم گل
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان