انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعبیر دیدن فرشته و ملائکه در خواب

تعبیر دیدن فرشته و ملائکه در خواب

#1
[عکس: 201553020a.jpg]


تعبیر دیدن فرشته و ملائکه در خواب : می توانیم اینگونه بگوییم که فرشته ها به عنوان مخلوقاتی می باشند که هم نورانی و روحانی هستند و به صورت کلی برای دیدن فرشته ها در خواب دو تعبیر وجود داشته است :
  1. شخصی شاد و مطیع امر خداوند متعال و پرهیزکار

  2. پادشاهی موفق و کامیاب و با دین و ایمان
خدواند در قرآن اینگونه می فرماید که : لَا یَعْصُونَ اللَّهَ مَا اَمَرَهُمْ وَیَفْعَلُونَ مَا یُؤْمَرُونَ ؛ به معنای اینکه هیچ وقت فرشتگان از دستور خدواند نافرمانی نمی کنند و به هر چه که می گویند عمل می کنند. کرمانی می گوید در صورتی که در خواب فرشته ها را ببینید ، به معنی بشارتی از سوی خدواند متعال است.
دیدن فرشتگان
دیدن فرشتگان چهارگانه مقرب در خواب تعبیر خوبی دارد ولی در تعبیر باید به نحوه و وضعیت ظاهری آنها نیز دقت داشته باشیم چون به این توصیف ها وابسته می باشد.در صورتی که فرشته حالتی شاد و متبسم داشته باشد ، خبر از بزرگی و عزت را برای شما خواهد داشت.
برخی اینگونه تعبیر را بیان می کنند که در صورتی که بیماری در خواب خود ملائک مقرب را مشاهده کند که گشاده و بشاش است از بیماری شفا پیدا خواهد کرد . اگر محبوس باشد از زندان خلاص می شود و اگر وام دار دین خودش را پرداخت نموده اما اگر فرشته ی که می بینید غمگین و عبوس باشد ، تعبیر برخلاف آنچه که ذکر شده ، می باشد.
در صورتی که شما در عالم رویا مشاهده کنید که با فرشته ها دعوا می کنید اصلا تعبیر خوبی نیست. به نوشته معبران ، در صورتی که فرشته ی با چهره ی غمگین و عبوس را مشاهده کنید اصلا در خواب خوب نبوده مخصوصا دیدن عزرائیل و میکائیل که نشان میدهد مرگ ببیننده ی خواب نزدیگ بوده است.
تعبیر دیدن فرشته و ملائکه در خواب : درصورتی که ببیننده در خواب ببیند با فرشته ی پرواز می کند بسیار تعبیر خوبی داشته است چون به نعمت و رفاه خواهد رسید. به صورتی کلی نتیجه می گیریم که دیدن فرشته ها در خواب خوب است.

روز باتو

منبع:http://roozbato.com/interpretation-of-th...the-dream/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان