انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تصاویر مناطق دیدنی گرجستان

تصاویر مناطق دیدنی گرجستان

#1
مطلب گردشگری زیر اختصاص دارد به مناطق دیدنی  که شمامل تمامی شهرهای این کشور , نوع آداب و رسومشان و همچنین غذا و دیدن این کشور میباشد.
 
تفلیس، پایتخت کشور گرجستان، دو سه سالی است که به جمع شهرهای مورد علاقه ایرانیان برای مسافرت خارجی پیوسته است. گرجستان کشوری است در شرق دریای سیاه و از دیدنی ترین و زیباترین مناطق جهان محسوب می شود که در زیر تصاویر فوق العاده ای از این کشور را برای شما قرارداده اییم..
به دو صورت هوایی و زمینی می توان به کشور گرجستان سفر کرد و قیمت ارزان بلیط های آن باعث جذب گردشگران زیادی میشود

این شهر این روزها ایرانیان زیادی را به خود می بیند؛ از آنهایی که برای گردش چند روزه می روند گرفته، تا آنهایی که کسب و کارشان اینجاست. در این شهر ایرانیان زیادی به ساختمان سازی و واردات و صادرات مشغولند.

 
چگونه برویم؟
به دو صورت هوایی و زمینی می توان به کشور گرجستان سفر کرد. برای سفرهای زمینی چند مسیر وجود دارد؛ مسافران از طریق مرز زمینی بیله سوار یا آستارا وارد جمهوری آذربایجان می شوند و پس از عبور از جاده های این کشور، از طریق مرز زمینی «پل قرمز» وارد گرجستان می شوند. این مسیر از نظر نزدیکی و عدم کوهستانی بودن مناسب به نظر میر سد.


علاوه بر مسیر جمهوری آذربایجان، می توان از طریق مرز «نوردوز» وارد ارمنستان شد و پس از عبور از جاده های کوهستانی ارمنستان، از طریق مرز «ساداخلو» وارد گرجستان شد. با توجه به کوهستانی بودن مسیر به ویژه در ارمنستان، این مسیر در فصل زمستان توصیه  نمی شود.

باید توجه داشت که برای سفر به ارمنستان، روادید لازم است. افرادی که قصد دارند هم هنگام ورود و هم خروج وارد ارمنستان شوند، باید روادید دو بار ورود دریافت کنند. ارمنستان در حال حاضر در مبادی مرزی برای ایرانیان روادید صادر می کند.

مسافرانی که مسیر زمینی ترکیه را برای سفر به گرجستان انتخاب می کنند، می توانند پس از خروج از مرز بازرگان، از طریق یکی از 2 مرز «پوسوف» یا مرز «واله»، از ترکیه وارد گرجستان شوند. مرز «سارپی» به بندر باتومی و مرز واله به شهر تفلیس نزدیک ترند. وجود 
مناطق ساحلی گرجستان از دیرباز پذیرای هزاران جهانگرد در هر فصلی از سال بوده است.

 
جشن های گرجستان

مردم زنده دل و شاد گرجستان به بهانه های مختلف، چه ملی و چه مذهبی، جشن های باشکوهی برپا می کنند. از مهم ترین جشن ها، جشن سال نو میلادی (کریسمس) از 15 دسامبر تا 15 ژانویه، جشن علیلو 15 روز پس از سال نو که ریشه ملی و مردیم دارد، کارناوال سنتی، مراسم ویژه با لباس های محلی به صورت جمعی که مناظر زیبایی می آفریند، جشن پاک پیش از سال نو، جشن برکت خواهی و سبزه سبزکنی و جشن تخم مرغ رنگ کنی که همزمان با عید نوروز ماست و در فصل گل جشن بزرگ گل که باشکوه ترین و زیباترین جشن ملی و مردمی است.
[عکس: 21tt_hotel-pitrizza-cro_3487276a-300x187.jpg]
http://1mohajer.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان