انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراحل ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت

#1


روند انجام کار ثبتی در موسسه آگاه ثبت در سه مرحله زیر انجام می شود

مرحله نخست: مشاوره اولیه

برای انجام هر کاری اولین قدم مشاوره می باشد که مشاوران حقوقی آگاه ثبت به صورت تلفنی با شما ارتباط برقرار می کنند و نوع تجارت و نحوه عملکرد و اهدافتان را بررسی می کنند و بهترین راه موجود را به شما ارائه می دهند. در این بین به تمام سوالاتی که دارید پاسخ داده می شود و تمام ابهامات برطرف خواهد شد.

موسسه ثبت شرکت  آگاه ثبت
 

انعقاد قرارداد

بعد از انجام مشاوره های لازم، قدم بعدی تنظیم و امضای قرارداد است که کارشناسان آگاه ثبت با توجه به اهدافی که به مشاورین اعلام کردید راهی مؤسسه یا شرکت مورد نظر می شوند و امور مربوط به ثبت قرار داد را با نظر و نیاز شما تنظیم خواهند کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن و کمترین هزینه امور ثبتی شما انجام شود.


مرحله سوم: انجام خدمات

بعد از انعقاد قرارداد، تیم اداری آگاه ثبت قرارداد را مورد بررسی قرار می دهند و باتوجه به مدارک و با هماهنگی شما تغییراتی را روی آن انجام می دهند تا روند کاری شما به سرعت آغاز شود و مدارک مورد نظر به دست شما برسد. همچنین شما مشاوره و پشتیبانی رایگان را از این مؤسسه به صورت رایگان و به صورت دائم دریافت خواهید کرد.

درباره مؤسسه حقوقی آگاه ثبت

موسسه حقوقی آگاه ثبت با سال ها تجربه درخشان و موفق و با دارا بودن وکلای پایه یک، کارشناسان باتجربه، مشاورین فعال و نیروهای متخصص در زمینه های ثبت شرکت و موسسه، ثبت تعاونی و دانش بنیان، ثبت شرکت های مادر (هلدینگ)، تنظیم و ثبت صورتجلسات و تغییرات شرکت ها، ارزیابی و خرید و فروش شرکت ها، ثبت برند و علائم تجاری، ارزشگذاری و خرید و فروش برند و علائم تجاری، اخذ انواع استاندارد ایزو و کارت بازرگانی، ثبت اختراع و طرح های صنعتی، اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری، امور مالی و حسابداری، اخذ کد اقتصادی و کد کارگاهی، رتبه بندی پیمانکاران و مشاورین، ثبت شرکت در مناطق آزاد، اخذ کارت بازرگانی مناطق آزاد و… توانسته است خدمات شایسته ای به مشتریان خود ارائه دهد و کارنامه ای موفق از خود به جا بگذارد.

تاریخچه تاسیس

هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت، موضوعی است که تفاوت زیادی در شرکت های ثبتی مختلف دارد. هر شرکت، دستمزد خود را می گیرد و این میزان بسته به عواملی همچون حق ثبت، روزنامه رسمی و نیز حق تمبر تفاوت دارد. همچنین طبق میزان واریز و سرمایه ای که اداره ثبت درنظر می گیرد و همینطور نوع فعالیت، هزینه ثبت شرکت می تواند متفاوت باشد. برای آشنایی بیشتر و دریافت راهنمای ثبت شرکت، با آگاه ثبت در تماس باشید. پس از استعلام ثبت شرکت، می توانید هزینه ثبت شرکت متفاوتی از ما دریافت کنید.

خدمات الکترونیکی و مجازی ما
اینستاگرام آگاه ثبت
راهنمای ثبت شرکت در تلگرام
ثبت شرکت با اندروید
استعلام ثبت شرکت در بازار
“ثبت شرکت از نظر من یک پروسه فوق العاده زمان بر بود اما وقتی که با شما کارو شروع کردم در کمال ناباوری در عرض شش روز کار من انجام شد!! ممنون از شما مخصوصا کارشناس قرارداد خوبتون که حضورا تا دفتر ما اومدند…”
خانم علی رضایی
واقعاً از خدمات شرکت آگاه ثبت راضیم، آگاه ثبت بهترین پرسنل رو داره و در کوتاهترین زمان ممکن تمامی کارهای ثبت شرکت من را انجام دادند.
آقای اکبری
ثبت شرکت
ثبت مناطق آزاد
ثبت برند و علائم تجاری
کارت بازرگانی
زمانی که دو یا چند نفر اشخاص حقیقی یا حقوقی دور هم جمع می شوند و ایده ای برای تشکیل یک شرکت می دهند شراکت آنها از همان نقطه آغاز می شود و سودی را که از این را به دست می آورند بین یکدیگر تقسیم می کنند. برای اداره یک شرکت هر کسی باید و ظیفه خواصی مانند حمل و نقل، تولید، کالا ویا پول را بر عهده می گیرند تا شرکت خود را به بهترین شکل اداره کنند.

استعلام ثبت شرکت

یکی از کارهایی که در ابتدای فرآیند تاسیس شرکت باید انجام شود، ثبت نام و مشخصات شرکت و افرادی است که در آن حضوری پررنگ دارند. شرکت چه حقیقی باید و چه حقوقی، قبل از هرچیز باید میان افراد موسس آن قراردادی امضا شود. این افراد با امضای یک تفاهم نامه همکاری، اقدام به ثبت شرکت می کنند. برای این کار نیاز است که استعلام ثبت شرکت انجام دهند. تفاهم نامه دربرگیرنده بندهایی شامل اصول وتعهدات کاری است که بسته به نوع شرکت متفاوت می باشد. آگاه ثبت به عنوان راهنمای ثبت شرکت در خدمت شما می باشد. شرکایی که اقدام به ثبت شرکت می کنند، از قبل باید تقسیم بندی سهام و تعیین مسئولیت های کاری را انجام دهند. واضح است که بنا به نوع، چارچوب و اصول شرکت، مراحل ثبت شرکت به شیوه های مختلفی انجام می شود. هزینه ثبت شرکت نیز تحت تاثیر این عوامل قرار می گیرد. برای استعلام ثبت شرکت با ما در تماس باشید.


شرایط ثبت شرکت

شرکت بر پایه استاندارد های موجود جهانی تعریف های متعددی دارد که در کل می توان بر اساس ویژگی مشترکی که در بین انواع تعریف های شرکت وجود دارد، به یک سبک آن را معرفی کرد. در واقع می توان به این شکل بیان کرد که شرکت همان قراردادی است که به موجب آن چند نفر از تقسیم سود حاصل از سرمایه بهره می برند که طبق قوانین ایران می توان اذعان داشت که دارای شخصیت حقوقی می باشد.
افرادی که برای توسعه دادن به حوزه فعالیتشان تصمیم به تاسیس یک شرکت می گیرند لازم است قبل از اقدام، راهنمای ثبت شرکت را بدانند و از حداقل جزئیاتی در این خصوص آگاهی داشته باشند.
قانون تجارت، شرکت را به شکل های گوناگونی تقسیم بندی می کند که هر کدام حوزه کاری و خصوصیات منحصر به خود را دارا می باشند. شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تولید و مصرف از انواع متعدد شرکت های موجود به شمار می روند.
پس از آشنایی با تقسیم بندی شرکت، با توجه به شرایطی که برای متقاضیان ثبت شرکت فراهم است، نوع شرکت انتخاب می شود. در ادامه به بیان نکاتی مختصر در رابطه با این حوزه می پردازیم.
سرمایه هر شرکت به قسمت های کوچک تری به نام سهام در بین اعضای شرکت تقسیم می شود. پس همانطور که خود دریافتید، سهم جزئی است که سرمایه شرکت را تشکیل می دهد. تا زمانی که شرکت منحل نشود، سهم حاصل از سرمایه ی شرکت مالکیتی برای فرد ایجاد نمی کند. به عبارتی دیگر در شرکت های سهامی و تعاونی، با وجود اینکه به اعضای شرکت، سهامدار می گویند این بدین معنی نمی باشد که مالکین دارایی آن به شمار می آیند اما در مقابل نسبت به سهام خود در برابر شرکت حقوقی و تعهدی به دوش دارد که میزان مسئولیت ایشان به نوع شرکت وابسته می باشد.
هیئت مدیره شامل گروهی می شود که حداقل 3 نفر عضو دارد و آن ها اداره امور شرکت را بر عهده دارند که لزومی هم ندارد از سهامداران شرکت باشند. عزل و یا نصب مدیر عامل نیز از وظایف هیئت مدیره می باشد.
مسلما برای ثبت شرکت نیاز به زمان زیادی برای رسیدگی به امور اداری آن دارید. موسسه آگاه ثبت راه را برای شما آسان تر و هموارتر می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان