انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار

#1
نرم افزار مدیریت انبار


نرم افزار مدیریت انبار: انبار قلب تپنده یک شرکت کالا محور است. حتی در بسیاری از شرکتهای خدماتی ، بازرگانی و مهندسی نیز انبار نقش تعیین کننده ای در ایجاد نظم و انظباط سازمانی بازی می کند . نقل قول معروفی است که میگوید " اگر قصد خرید شرکتی دارید و فرصت زیادی برای بازدید فیزیکی از آن مجموعه را ندارید حتماٌ سعی کنید انبار آنرا بازدید کنید."

مديريت انبار

اهمیت نرم افزار مدیریت انبار

تمامی فعالیتها و فرآیندهای اصلی و حتی جانبی سازمان بگونه ای با سازمان انبار در ارتباط است. فروش ، تولید ، تدارک ، لجستیک و تأمین ، فعالیتهای جاری و عملیاتی کارکنان و بسیاری از موارد دیگر ، همگی در دامنه ارتباطات نزدیک با انبار قرار میگیرند. پس اگر سازمان پویا ، پیشرو و منظبط میخواهیم ، بدون شک نیاز به انباری منظم ، چابک و سازمان یافته خواهیم داشت. همانگونه که نرم افزار خدمات پس از فروش نیز اهمیت زیادی دارد. 

 اداره کردن انبار کار بسیار دشواری می باشد زیرا نقش مهمی در اقتصاد سازمان ها دارد و قسمت عظیمی از دارایی های یک مجموعه در آن قرار دارد. انبار داری شامل کلیه فعالیت هایی است که برای آماده سازی، حفظ، تحویل و توزیع کردن کالاهای مورد نیاز سازمان ها انجام می شود. مدیریت کردن این بخش بسیار مهم بوده و به همین دلیل برای کمک به اداره آن سازمان ها همواره به دنبال روشی بوده اند تا بتوانند بهترین راهکار مدیریت را با کمترین هزینه ارائه کنند.

ویژگی نرم افزار مدیریت انبار

ویژگی نرم افزار مدیریت انبار، آن را برای استفاده هدفمندتر کرده است. نرم افزار مدیریت انبار اطلاعاتی دقیق و کامل از وضعیت انبار، موجودی، هزینه ها، سفارشات و ... دارد و برای پیشگیری از کمبود های انبار برنامه ریزی دقیقی انجام می دهد. سپس آن را در اختیار مدیر سازمان می گذارد و به آن ها در مقابله با اتفاقات غیر قابل پیش بینی و رساندن کالای مورد نظر مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن کمک می کند.

 نرم افزار مدیریت انبار باید برای استفاده کاربر راحت و قابل کنترل باشد و همچنین امکان ثبت ورود و خروج و صادر کردن انواع فاکتور ها را داشته باشد که بتوان به وسیله آن به اقتصاد سازمان کمک کرد و همچنین از مزایایی مانند صرف هزینه کم در تهیه کالا ، جلوگیری از کاهش کالا در انبار ، ارائه گزارش از وضعیت در هر لحظه ، جلوگیری از وقفه کاری و ... را دارا می باشد.



سیستم مدیریت انبارهای رادان بعنوان یکی از سیستمهای مادر در مجموعه نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمان رادان ایفای نقش می نماید. نرم افزار مدیریت داخلی انبار هم از این دست می باشد. بر این اساس در  طراحی سیستم فوق تمامی ارتباطات با سیستمهای عملیاتی خصوصاٌ فروش ، تولید و تأمین بخوبی مد نظر قرار گرفته و بصورت کامل پیاده سازی گردیده است . بگونه ای که مجموعه انبارهای سیستم رادان در یکپارچگی کامل با سیستمهای فوق قرار داشته و کلیه عملیات  مقداری کالا را مدیریت می نماید. در عین حال بر مبنای ساختار ماژولار سیستمهای رادان امکان استفاده مستقل نیز از سیستم مزبور برای سازمانها مقدور میباشد.


  نرم افزار مالي و حسابداری

حسابداري جامع مالي
دسترسی به اطلاعات بموقع و قابل اتکاء مالی یکی از مهمترین اهداف استقرار سیستهای حسابداری مالی است. این اطلاعات که در ساختاری مناسب طبقه بندی گردیده اند میتوانند اطلاعات کمی و قابل مقایسه را در اختیار صاحبان سرمایه ، مدیران و سایر ذینفعان قرار دهند.

  

  
امروزه نرم افزار مالي و حسابداری مفهومی فراتر از دفترداری را دنبال میکنند. استفاده از طبقه بندی و ساختار مناسب حسابها در کنار یکپارچگی با سیستمهای عملیاتی نظیر فروش ، تولید ، انبار و خرید ، ضمن ایجاد سرعت و دقت در انجام عملیات حسابداری ، حجم گسترده ای از اطلاعات تحلیل شده را در اختیار ذینفعان داخلی و خارجی جهت اخذ تصمیم گیری و استفاده بهینه از منابع مالی قرار میدهد.

حسابداري جامع مالي

سیستم حسابداری جامع مالی رادان بعنوان یکی از سیستمهای اصلی مجموعه نرم افزارهای یکپارچه سازمانی رادان با ارائه ابزارهای گسترده و ارتباط آنلاین با سایر سیستمها ، امکانات و گزارشات وسیعی را در اختیار کاربران و استفاده کنندگان سیستم قرار میدهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان