انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عایقکاری کانکس

عایقکاری کانکس

#1
کانکس اطاق های کوچک یا اطاق های بزرگی هستند که به صورت پیش ساخته تولید می شوند و در مکان های عملیاتی یا تفریحی از آن استفاده می شود و از آنجاییکه این کانکس ها در مناطق دور افتاده و عملیاتی استفاده می شوند در نتیجه منابع انرژی در دسترس بسیار محدودی دارند که می توان با عایق کاری صحیح این کانکس ها به درصد مطلوبی از صرفه جویی انرژی دست یافت که پشم سنگ می تواند به عنوان یک راهکار عایق بندی کانکس (Conex) و انتخاب درست نیاز های مربوط به عایق صوتی و حرارتی این کانکس ها را تامین کند.
عایقکاری صوتی:
از آنجاییکه بیشتر کانکس ها در مکان های عملیاتی و پر سر و صدا استفاده می شوند عایق کاری صحیح صوتی بوسیله پشم سنگ می تواند باعث آسایش صوتی داخل کانکس منجر شود و در صورت استفاده از کانکس برای استراحت می تواند بسیار مطلوب عمل کند.
علاوه بر این استفاده از در و پنجره های مناسب نیز به عایق کاری صوتی کانکس کمک می کندبرای مثال استفاده از پنجره های دو جداره باعث عایق کاری صوتی و حرارتی پنجره ها در برابر صدا و دما می شود و همچنین استفاده از درب هایی که در در ساخت آن ها عایق هایی مانند عایق صوتی حرارتی پشم سنگ به کار رفته باشد، نیز به عایق کاری صوتی و حرارتی کانکس کمک می کند.

عایقکاری حرارتی:
باز به علت آنکه کانکس ها اکثرا در مناطق عملیاتی استفاده می شوند مثلاً هوا بسیار سرد یا بسیار گرم است و باعث مصرف بیشتر سوخت و انرژی برای گرمایش و سرمایش آن می شود پس عایق کاری حرارتی کانکس باعث می شود که در زمستان گرما داخل کانکس به بیرون منتقل نشود و در تابستان نیز گرمای بیرون به داخل کانکس نفوذ نکند.که این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ی گرمایش و سرمایش کانکس می شود. به همین دلیل کانکس ها را با مواد عایق حرارتی، عایق کاری می کنند.  از جمله عایق های حرارتی که در عایق کاری کانکس ها استفاده می شود عایق پشم سنگ است. در ساخت دیواره ی بعضی از کانکس ها نیز از ساندویج پنل استفاده می کنند که در مرکز ساندویچ پنل از پشم سنگ استفاده می شود. کانکس ساندویچ پانلی به کانکس هایی گفته می شود که جنس بیرونی و یا نمای بیرونی آنها از ساندویچ پانل ساخته و تولید شده باشند. این نوع کانکس نسبت به سایر محصولات از عمر بیشتر برخوردار هستند و ضد رطوبت نیز می باشند.
 ابرای اطلاع از قیمت کانکس و کانتینر و نحوه خرید کانکس های شما موسوم به  میتوانید با یکی از مراکز مشاور در این امر در ارتباط باشید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان