انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایش درصد پیشرفت دانلود در نوار اعلان

نمایش درصد پیشرفت دانلود در نوار اعلان

#1
دوستان عزیز سلام  Heart

داخل برنامه ای که ساختم یک فایل APK هنگام ورود کاربر به صورت خودکار دانلود میشه و در کارت حافظه ذخیره میشه همچنین نوار درصد پیشرفت داخل یک دیالوگ باکس به کاربر نمایش داده میشه که بعد از کامل شدن دانلود کاربر به صفحه نصب اون فایل APK هدایت میشه و تمام !

حالا من میخوام 2 تا کار انجام بدم که نیاز به راهنمایی دارم! امیدوارم اینجا بتونم مشکلم رو حل کنم

1- میخوام دانلود فایل داخل یک سرویس قرار بگیره تا کاربر حتی اگه از برنامه خارج شد دانلود فایل متوقف نشه ! البته با خوندن یکی از کلیدها که مربوط به این کار بود موفق شدم دانلود رو داخل سرویس قرار بدم تا با خروج از برنامه دانلود متوقف نشه اما مشکل اینجا بود که وقتی کاربر مجددا وارد برنامه میشه حتی با این که برنامه در حال دانلود فایل هست اون دیالوک مربوط به نمایش درصد پیشرفت دیگه نمایش داده نمیشه تا کاربر متوجه بشه دقیقا چند درصد از فایل دانلود شده ! 

2- میخوام نوار درصد پیشرفت دانلود داخل نوار اعلان به کاربر نمایش داده بشه ! (هر چی جستجو کردم نتونستم راهنمایی برای انجام این کار پیدا کنم)


خواهشا راهنمایی کنید، مچکرم از سایت خوبتون
[عکس: Instagram-Fallow-Cover-Sibroid.jpg]

فروش اختصاصی سورس کد فالوئر بگیر اینستاگرام و ممبر بگیر تلگرام


پاسخ

نمایش درصد پیشرفت دانلود در نوار اعلان

#2
سلام.
یک دانلودر فایل حرفه ای در موضوع زیر معرفی شده است که ممکن است با بررسی کدهای آن متوجه شیوه کدنویسی شوید یا اینکه می توانید با کمی تغییر، آن را برای برنامه اندروید خود به کار ببرید :

http://www.kelidestan.com/forum/showthread.php?tid=4963

معمولا کدهای دانلودرهای فایل که در سطح اینترنت وجود دارد، کامل نمی باشند و هر کدام مشکلات خاص خود را دارند. بنده قبلا که جستجو می کردم، مناسب ترین موردی را که پیدا کردم، همین پروژه اندروید ارائه شده در موضوع بالا می باشد. مگر اینکه از آن زمان تاکنون، پروژه های اندروید بهتری ارائه شده باشد.
البته گاهی فرد تنها یک کد ساده برای دانلود فایل می خواهد و قصد ندارد درگیر پروژه های با جزئیات زیاد شود، که در این صورت باز هم توصیه می کنم در اینترنت به دنبال پروژه های اندروید آماده در این زمینه باشید.


Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ

نمایش درصد پیشرفت دانلود در نوار اعلان

#3
ممنون از پاسختون اما بنده نمیخواستم از کدهای یک پروژه دیگه استفاده کنم، برنامه من تقریبا تکمیل هست و فقط میخوام درصد پیشرفت کار رو در نوار اعلان نمایش بدم همین ! خواهشا یک کلید در این مورد ایجاد کنید و آموزش این کار رو قرار بدید ، خیلی از دوستان داخل فرم های دیگه دیدم که دقیقا همین مشکل بنده رو داشتن اما کسی راهنمایی نکرده بود متاسفانه
[عکس: Instagram-Fallow-Cover-Sibroid.jpg]

فروش اختصاصی سورس کد فالوئر بگیر اینستاگرام و ممبر بگیر تلگرام


پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان