انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اماکن دیدنی موناکو

اماکن دیدنی موناکو

#1
اماکن دیدنی موناکو | تماشای لوکس ترین ها در فرانسه
 موناکو کشوری لوکس و سلطنتی است. این کشور با مساحتی کمتر از 2 کیلومتر مربع از جذاب ترین های فرانسه محسوب می شود. موناکو با تکیه بر جذابیت‌های خاص طبیعی خود توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین مناطق توریستی دنیا شناخته شود. اگرچه باید این نکته را مد نظر قرار داشت که این کشور کوچک و اشرافی مقصد خوبی برای گردشگران معمولی به حساب نمی آید و مخاطبین خاص خود را دارد. از دریای نیلگون گرفته تا صخره های ساحلی از تاریخ پر فراز و نشیب گرفته تا هتل های فوق لوکس و تراز اول همه چیز در این کشور کوچک در بهترین حالت خود قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم به دیدنی های موناکو بپردازیم با همگردی همراه باشید.



Monte-Carlo
می توانید در این منطقه زندگی سلطنتی و لوکس را در بهترین حالت ممکن مشاهده کنید. این ناحیه با در دست داشتن طبیعتی زیبا و فوق العاده جوی خاص را به گردشگران موناکو ارائه می دهد. این منطقه در شمال بندر موناکو واقع شده و توسط صخره های ساحلی جذاب احاطه شده است. می توان در این منطقه تجمع ثروتمندان و اشراف زادگان را مشاهده کرد. از ماشین های گران قیمت و لوکس گرفته تا معروف ترین شخصیت های دنیا همه و همه برای گذراندن یک تعطیلات فوق لوکس به این منطقه سفر می کنند.



Palais du Prince
با فاصله ی کمی از دریا می توانید کاخ سلطنتی یکی از قدیمی ترین خاندان‌های سلطنتی دنیا را مشاهده کنید. خانواده‌ی اشرافی Genoese پادشاهی موناکو را در سال 1297 تاسیس کردند این کاخ سلطنتی در قرن 13 میلادی در این محوطه ساخته شد. جدای از جذابیت های بصری کاخ می توان به طبیعت زیبای منطقه اشاره کرد. این کاخ سلطنتی در حال حاضر به عنوان یکی از لوکس ترین قصرهای دنیا شناخته می شود و هر روزه مورد بازدید گردشگران  موناکو قرار می گیرد.



Jardin Exotique
این باغ سلطنتی به عنوان یکی از جذابیت های خاص موناکو محسوب می شود. می توانید در این باغ گیاه شناسی خاص ترین و نادرترین گیاهان را در خود جای داده می توانید از جذابیت های بصری باغ و منظره ی دریا لذت ببرید. این باغ در سال 1933 افتتاح شد. می توانید در این باغ نادرترین گیاهان از اقصی نقاط دنیا را مشاهده کنید. در تور یک روزه ی خود در این باغ گیاهانی از آفریقا، امریکای لاتین مکزیک و ... گردآوری شده اند. بیش از 7000 گونه ی گیاهی در این مجموعه نگه داری می شود.



Jardin Japonais
باغ ژاپنی یکی از زیباترین مقاصدی است که می توان در موناکو به چشم دید. این باغ که با اقتباس از سبک معماری و باغ سازی ژاپنی ساخته شده حاوی دریاچه ای کوچک، پل های فانتزی و گونه های گیاهی ژاپنی است. این پارک در زمینی به مساحت 7000 متر مربع ساخته شده و با آبشارهای زیبا، سنگ های کریستالی تزئین شده است می توانید سواحل مصنوعی خاصی را در این باغ مشاهده کرده و از لحظات ی خود لذت ببرید. باغ ژاپنی با آرامش خاص و باور نکردنی خود یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری موناکو به شمار می آید.



راهنمای سفربه فرانسه
همرسانی کنید:
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان