انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوربین مدار بسته MOXA

دوربین مدار بسته MOXA

#1
دوربین مدار بسته MOXA
در سال ۱۹۸۷ میلادی  شرکت موگزا در کشور تایوان فعالیت خود را شروع کرد .  این شرکت در حیطه های مختلفی مانند تجهیزات نظارت تصویری ، اتوماسیون صنعتی ، شبکه صنعتی توانسته است محصولات با کیفیتی را برای مشتریان خود ارائه دهد همچنین در 70 کشور دنیا در حال فعالیت می باشد .
[عکس: moxa-900x350w.jpg]
 

برای کاربردهای مختلف در بسیاری از نقاط جهان از این محصولات استفاده شده است که بیشتر از 30 میلیون دستگاه می باشند . مثلا در شبکه های هوشمند ، حمل و نقل هوشمند ، راه آهن های هوشمند، صنایع نفت و گاز ، دریایی و معدن ، کارخانه ها از این محصولات استفاده شده است .

میتوانیم بگوییم محصولات این شرکت شامل دسته بندی های زیر می باشند:

کامپیوترهای صنعتی
محصولات شبکه صنعتی
اتوماسیون صنعتی
تجهیزات نظارت تصویری صنعتی
ریموت کنترل
محصولات شرکت موگزا در طی سال ها موفق شده اند تا جوایز متعدد بین المللی  دریافت کنند همچنین استانداردهای متفاوتی را داشته اند . فراموش نکنید که این محصولات کیفیت فوق العاده ای دارند و استانداردهای ISO 9001:2000 و ISO 14001  را شامل می شوند .

 می توانیم محصولات نظارتی این شرکت را به دسته بندی زیر تقسیم کنیم :

انواع دوربین مدار بسته باکس
ویدئو سرور
دوربین مدار بسته PTZ صنعتی
دوربین مداربسته تحت شبکه دام و آنبورد
ویدئو انکودر
این شرکت در آمریکا دارای دو دفتر مرکزی فروش و بازاریابی می باشند و همچنین در تایوان دفتر طراحی مهندسی داشته است . در کشورهای کالیفورنیا آمریکا ، برزیل ، هند ، تایوان ، روسیه ، کره جنوبی ، آلمان ، فرانسه ، انگلستان و چین نیز دارای نمایندگی بوده است .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته موگزا (MOXA)

پیش از اینکه بخواهیم از نظر قیمتی به این محصولات اشاره کنیم باید بدانید این محصولات برای کارایی های صنعتی طراحی شده اند و بیشتر از آنها برای محیط های کارخانه ای و صنعتی استفاده می شود .

از نظر قیمتی نیز اگر بخواهیم به این محصولات بپردازیم باید بگوییم که در رده بالا بازار قرار داشته اند . اگر شما هم دوست دارید که یک دوربین  با کیفیت داشته باشید و همچنین دوربین مداربسته شما پیشرفته و صنعتی باشد (اگر مکان مورد نظر شما خاص و حساس است ) می توانید از محصولات صنعتی این شرکت  استفاده کنید قطعا یک انتخاب عالی خواهید داشت .

 

دوربین مدار بسته MOXA در چه کشوری ساخته شده است  ؟

در کشور تایوان دفتر مرکزی شرکت موگزا واقع شده است . اگر شما هم در ایران قصد تهیه این محصولات را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاهها و مراکز فروش سیستم های نظارتی و امنیتی این محصولات را خریداری نمایید .

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان