انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوربین مدار بسته Sony

دوربین مدار بسته Sony

#1
دوربین مدار بسته Sony

در سال ۱۹۴۶ میلادی  شرکت سونی در کشور ژاپن فعالیت خود را شروع نمود . این شرکت را می توانیم یکی از شرکت های  بزرگ تولید کننده محصولات الکترونیکی در جهان بدانیم . این شرکت همچنین در حیطه تولیدات محصولات هوشمند الکترونیکی  محصولات متنوعی را داشته است .

[عکس: Sony-logo-900x350w.jpg]


در ادامه محصولات این شرکت را که شامل دسته گسترده ای محصول های الکترونیکی است و یکی از آنان محصول های نظارتی هستند  را بیان نموده ایم :

انواع دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه (IP)
دوربین مداربسته PTZ
تجهیزات ذخیره سازی سیستم مداربسته
 چیپست دوربین مدار بسته
 لنز دوربین مدار بسته
دوربین مداربسته 4 K
.....
در بیشتر  دوربین های مداربسته پیشرفته و همچنین با کیفیت دیگر شرکت ها می توانید چیپ تصویر دوربین مدار بسته این شرکت را مشاهده نمایید  و می توانیم به اطمینان بگوییم که یکی از بهترین و پرقدرت ترین تولید کنندگان چیپ تصویر دوربین مداربسته در دنیا  شرکت سونی می باشد .

 

باید بدانید که محصولات این شرکت دارای استانداردهای مختلفی هستند که هم از نظر طول و هم کیفیت از ویژگی های خاص و بالایی برخوردار می باشند . این کشور دارای نمایندگی های متفاوتی است و محصولات خود را به کشورهای متفاوتی از جهان صادر می نماید .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته سونی (SONY)

اگر بخواهیم به قیمت این محصولات توجه کنیم باید بدانید که محصولات ال جی در رده متوسط و روبه بالای بازار هستند . اگر شما قصد دارید از محصولاتی استفاده نمایید که دارای کیفیت بالا و همچنین از نظر  قیمتی مشکلی ندارید  باید بدانید که انتخاب این برند یک انتخاب ایده آل  و مناسب برای شما خواهد بود .

هنگامی که می خواهید یک محصول امنیتی و حفاظتی را بخرید توجه داشته باشید که انتخاب یک برند با کیفیت عالی می تواندیکی از فاکتورهای اساسی  خرید باشد و همواره از خرید محصولاتی با برندهای ناشناخته دوری کنید  تا دچار مشکل نشوید .

دوربین مدار بسته SONY ساخت کجاست ؟

شما می توانید  در کشور ژاپن دفتر مرکزی این شرکت را ببینید . محصولات این شرکت در خطهای تولید کشورهای از جهان تولید می شوند اما مهم ترین خط تولید آن در کشور چین قرار داشته است . اگر میخواهید محصولات این شرکت را بخرید می توانید به راحتی به فروشگاههای فروش محصولات نظارتی و امنیتی مراجعه نمایید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان