انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوربین مدار بسته Siqura

دوربین مدار بسته Siqura

#1
دوربین مدار بسته Siqura

در سال ۱۹۸۱ میلادی  شرکت NKF Electronics در کشور هلند  فعالیت تازه ای را برای خود شروع کرد . این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان ارتباطی ، الکترونیکی در جهان شناخته شد که در حیطه تولیدات فیبر نوری و تجهیزات شبکه اترنت فعالیت خود را ادامه می دهد .

 [عکس: squra-900x350w.jpg]

در سال 2005 میلادی این شرکت با شرکت Optelcom ترکیب کرده است تا بتواند برای پیاده سازی یک سیستم نظارت تصویری یک مجموعه کامل محصولات ویدئویی و ارتباطی را به مشتریان خود  ارائه نماید .

در سال 2011 میلادی پس از اینکه این شرکت ادغام شد نام آن به Siqura تغییر پیدا کرد . بعد از اینکه تغییر نام پیدا کرد به یکی از اعضا مجموعه TKH در آمد . دفتر اصلی این گروه در آمریکا و هلند واقع شده است . این مجموعه کلی هم راهکارهای نظارتی و هم راهکارهای امنیتی مثل محصولات انتقال ویدئو ، تجزیه و تحلیل و مدیریت تصاویر ، کنترل دسترسی به مشتریان خود ارائه می نماید .

این محصولات شامل طیف وسیعی از محصولات شبکه و نظارتی می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است :

دوربین مدار بسته IP ) تحت شبکه ( 
دوربین مداربسته ضد انفجار
دوربین مداربسته حرارتی
تجهیزات شبکه
دوربین مداربسته PTZ
تجهیزات فیبر نوری انتقال تصاویر مداربسته
انواع انکودر سیستم مداربسته
و .....
البته نباید فراموش کرد که این محصولات دارای کیفیت بالا و همچنین استانداردهای متفاوت بین المللی می باشند .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته سیکورا (SIQURA)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت اشاره کنیم باید بگوییم در رده بالا بازار هستند . اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید سیستم با کیفیت بالا داشته باشید و همچنین از نظر مالی مشکلی ندارید و هزینه ای قابل توجهی را برای آن در نظر گرفته اید می توانید از سیستم این شرکت استفاده کنید و قطعا یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود .

اگر شما هم قصد دارید در ایران این محصولات را تهیه نمایید میتوانید به واسطه شرکت های واردکننده دوربین مداربسته و محصولات نظارتی این محصولات را خریداری نمایید .

 

دوربین مدار بسته SIQURA در چه کشوری ساخته می شود  ؟

در کشور هلند  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است . شما می توانید با مراجعه به فروشگاههای معتبر و شرکت های پخش سیستم نظارتی این محصولات را خریداری نمایید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان