انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوربین مدار بسته Siemens

دوربین مدار بسته Siemens

#1
دوربین مدار بسته Siemens

در سال ۱۸۴۷ میلادی  شرکت زیمنس در کشور آلمان ثبت شد و همچنین این شرکت از این سال فعالیت خود را شروع کرد  . 
[عکس: siemens-900x350w.jpg]
این شرکت زیر مجموعه های زیادی داشته است و همچنین در حیطه های مختلفی مانند لوازم خانگی ، تجهیزات الکترونیکی ، قطعات خودرو ، مخابرات ، نظارت تصویری ، ، اعلام و تشخیص حریق تولیدات متفاوتی داشته است و فعالیت های خود را ادامه می دهد . برای کارایی های تجاری بیشتر از تجهیزات نظارتی این شرکت استفاده می کنند البته نباید این نکته را فراموش کرد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند .

این شرکت توانسته است محصولات خود را به کشورهای متفاوتی ارسال کند همچنین همان گونه که پیشتر گفتیم در مناطق مختلف دنیا دارای نمایندگی و زیر مجموعه می باشد . از محصولات این شرکت در دفاتر ، خانه ، کارخانه و محیط های نظامی و مراکزهای تحقیقاتی استفاده می شود .

این شرکت دارای محصول های متنوع و راهکارهای نظارتی می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره نموده ایم :

دوربین مدار بسته آنالوگ
دوربین مداربسته IP
دوربین مداربسته PTZ
دستگاه NVR
دستگاه DVR
لنز دوربین مدار بسته
پایه دوربین مدار بسته
کاور دوربین مدار بسته
دستگاه HVR
کابل RG599 و سایر لوازم جانبی سیستم مداربسته
 

رنج قیمت دوربین مدار بسته زیمنس (SIEMENS)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت اشاره کنیم باید بگوییم در رده بالا بازار هستند . اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید سیستم با کیفیت بالا داشته باشید و همچنین از نظر مالی مشکلی ندارید می توانید از این سیستم های این شرکت استفاده کنید و قطعا یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود . البته از محصول های نظارتی این شرکت برای کارهای خاص و تجاری بیشتر استفاده می شود .

متاسفانه هم اکنون نمی توان به صورت مستقیم در ایران محصولات نظارتی این شرکت را خریداری نمود . اگر شما هم دوست دارید از محصولات این شرکت استفاده کنید می توانید از طریق تماس با نمایندگی این شرکت در کشورهای دیگر اقدام به تهیه این محصولات نمایید .

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

 

دوربین مدار بسته SIEMENS ساخت چه کشوری است ؟

در کشور آلمان  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است . پیش تر هم برای شما گفتیم که این امکان وجود ندارد که محصولات این شرکت را به صورت مستقیم در ایران خریداری نمایید و اگر قصد دارید محصولات این شرکت را خریداری کنید باید به نمایندگی های این شرکت در کشورهای مجاور مکاتبه نمایید یا اینکه از شرکت های واسطه  اقدام به خرید این محصولات نمایید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان