انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تست فنی و ایمنی جرثقیل

تست فنی و ایمنی جرثقیل

#1
نقل قول:
طی فرآیند تست فنی و ایمنی جرثقیل ، بازرسی دوره ای جرثقیل باید به صورت حرفه ای انجام شود تا تمامی تجهیزات و قطعات انواع جرثقیل ها که برای جابجایی اجسام و مواد درگیر هستند مورد بازرسی قرار گیرند تا ایمنی را هم برای کارفرمایان از نظر کاهش هزینه های گزاف در صورت از کار افتادگی کامل قطعات و حوادث جانی و مالی برای کارکنان به وجود آورد و یک منبع برای از بین بردن خرابی پرهزینه قطعات جرثقیل و یا از دست دادن تولید باشد.
شرکت خدمات بازرسی جرثقیل نیک بینش کارن دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی- مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار می باشد و تمامی بازرسین و تکنسین های این شرکت آگاهی و دانش کامل از قوانین بازرسی جرثقیل از جمله ASNT, OSHA, SNT-TC-1A را دارا بوده و اشراف کامل به تست فنی و ایمنی جرثقیل ها در انواع مختلف دارند.
خدمات تست فنی و ایمنی جرثقیل شرکت کارن


  1. تست فنی و ایمنی جرثقیل برجی (تاور)
  2. تست فنی و ایمنی جرثقیل موبایل یا متحرک
  3. تست فنی و ایمنی جرثقیل سقفی
  4. تست فنی و ایمنی جرثقیل دروازه ای
جرثقیل ها نقش بسیار مهمی در صنعت وعملیات عمرانی و تولیدی و در کارخانه ها، بنادر، گمرک، انبار ها برای جا به جایی قطعات و موارد و کانتینرها در گمرک دارند. جرثقیل ها در انواع مختلف سقفی، برجی و دروازه ای با توجه به نحوه کار،محل قرار گیری،ظرفیت جابجایی و … طراحی و ساخته می شوند. اما مهمترین موضوع در استفاده از جرثقیل ها, رعایت مسائل ایمنی و فنی جرثقیل می باشد. جرثقیلی که بعد از بازرسی دارای ایرادی باشد و نقص فنی در آن یافت شود باید سریعا برطرف و تعمیر شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
اهمیت تست فنی و ایمنی جرثقیل

شرکت نیک بینش کارن به افزایش ایمنی و قابلیت اطمینان مشتریان با ارائه خدمات و پاسخگویی که مجموعه استانداردهای صنعت برای کیفیت را ارائه می کند می اندیشد و کیفیت و رضایت مشتریان ارزش زیادی برای این شرکت دارد. ما بی وقفه در تلاش هستیم تا برای ارائه بهترین ها با تکیه بر فرهنگ مسئولیت، اعتماد و انتظارات بالا در تست فنی و ایمنی جرثقیل و بازرسی جرثقیل پیشرو باشیم.
خدمات تست فنی و ایمنی جرثقیل


  1. تست سوپراستراکچری
  2. تست قرقره
  3. تست قلاب
  4. تست درام
  5. تست طناب سیمی
  6. تست زنجیر
  7. تست ریل
  8. تست ستون ها
  9. تست رونق
  10. تست پل ها
  11. تست آسانسور ماشین
  12. تست ترمز
  13. تست کنترل پانل
  14. تست واگن برقی
  15. تست گارد ها
  16. تست ضربه گیر
  17. تست سیمکشی
  18. تست بلوک ها
  19. تست سوئیچ های محدود کننده
  20. تست حامل ها
  21. تست چنگال
  22. بازرسی ترانسفورمر
  23. آموزش
  24. خدمات مشاوره
  25. بازرسی التراسونیک جرثقیل
  26. تست رادیوگرافی جرثقیل
  27. بازرسی مایع نافذ جرثقیل
  28. تشخیص استراحت جرثقیل
تست فنی و ایمنی جرثقیل پیشرفته

در فرآیند تست جرثقیل برخی از قطعات جرثقیل به دلیل در دسترس نبودن برای بازرسی نیاز به جداسازی قطعات دارند که خطرات و ریسک های نا معلومی را در بر دارند. شرکت نیک بینش کارن با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تکنیک های تست غیر مخرب (NDT) برای کشف نقص نهفته یا پنهان در این قطعات استفاده می کند.
  • بازرسی محفظه دنده: ما بازرسی اجزای داخلی را با استفاده از یک آندوسکوپ و روغن تحلیل انجام می دهیم . در برخی موارد، کیس چرخ دنده جدا شده تا آزمایش های غیر مخرب بر روی اجزای داخلی آن انجام شود.
  • بازرسی کوپلینگ: کوپلینگ ها اجزای حیاتی برای عملیات ایمن جرثقیل هستند و در برخی موارد جهت بازرسی نیاز به جدا شدن دارند.
  • بازرسی قلاب: تست غیر مخرب برای کشف نقص نهفته در قلاب و استفاده می شود.
  • بازرسی مغناطیسی طناب: ما بازرسی سیم داخلی، رشته ها و هسته را که به آسانی قابل مشاهده نیستند را با استفاده از یک دستگاه الکترومغناطیسی در تست فنی و ایمنی جرثقیل انجام می دهیم.
پاسخ

تست فنی و ایمنی جرثقیل

#2
اجاره جرثقیل

 در زمان های بسیار دور مردم برای جابجایی بار خیلی  رنج می بردند و مجبور بودن با تعداد زیادی کارگر  کارشان را انجام دهند  که این کار  نیروی انسانی زیادی هدر می رفت و هزینه زیادی هم در مقابل جابجایی بار پرداخت می کردند  و این برای مردم به صرفه نبود به همین خاطر به فکر ساخت وسیله ایی افتادند که آن را جایگزین نیروی انسانی کنند که مردم کمتر سختی بکشند  برای انجام کارها خودرو های زیادی ساخته وطراحی شده که قدرتمندترین و سنگین ترین این خودروها جرثقیل است که بازده کار را خیلی بالا می برد .
برای حمل بار لازم نیست که جرثقیل داشته باشید میتوانید  این وسیله را اجاره کنید اجاره جرثقیل یوسفی یکی از جاهایی است که میتوانید در زمینه جرثقیل کمک بگیرید .
[عکس: 1842_1.jpg]
 با اجاره کردن  میتوان تمام کارها را انجام داد دیگر لازم نیست  کارها را ماهها زمان ببرد تا انجام شوند با جرثقیل یک روزه کار تمام میشود . پس یکی از مهمترین  ابزاری که بیشتر مورد استفاده  بشرقرار می گیرد جرثقیل است برای داشتن اطلاعات در مورد جرثقیل میتوانید از متخصصین کمک بگیرید .
طراحی  این وسیله برای اولین بار ساخته دست یونانی ها بوده است که از این وسیله برای ساختمان هایشان استفاده می کردند  جرثقیل ها در رنگ ها و مدل های متنوع ایی  ساخته شده اند که معمولا رنگ اکثر جرثقیل ها زرد است است این جرثقیل ها از قطعات اصلی و از جنس فولاد  ساخته شده اند که برای انجام کارهای سنگین  در ارتفاعات زیاد کاربرد بسیاری دارند.

اگر کسی هنگام انجام کار میخواست از این وسیله پر قدرت استفاده کند باید روش استفاده کردن درست را از آن بلد باشد یا از یک فرد متخصص و آگاه حین کار کمک بگیرد جرثقیل  ها قادر به جابجایی بارها با تن های مختلف هستند و برای حمل بار دیگر نیازی به نیروی انسانی در زمان زیاد نیست خود جرثقیل توانایی حمل بار را در زمان اندک دارد و این بار هم از طریق قرقره و طنابی که به این دستگاه متصل است انجام می گیرد و وقتی بار را بالا میبرد باید با دقت کار را به اتمام رساند .
[عکس: photo_2016-05-10_15-40-56.jpg]
ویدیو های درباره جرثقیل 
www.aparat.com
در صورتی که نیاز به اجاره داشتید می توانید از سایت زیر کمک بگیرید
craneyousefi.com
مزیت خوبی که این جرثقیل دارد این است که میتواند در هر جهتی بچرخد و بار را در هر مسیری که انتخاب کرده اید بگذارد در مکانهای مختلف انواع جرثقیل ها استفاده میشود در تمامی این جرثقیل ها تفاوت هایی وجود دارد که این جرثقیل ها جدا از تفاوتی که در ظاهر با هم دارند یکسری هم مشابه هم ساخته میشوند وقتی از جرثقیل استفاده میشود دو نفر برای حمل و جابه جایی بار نیازمند است که یک نفر وظیفه انتخاب سیم بکسل و زنجیر و باز و بسته کردن بار را برعهده دارد و یک نفر هم هدایت جرثقیل را بر عهده دارد این دو نفر باید بخوبی آموزش دیده باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند تا به کسی یا چیزی آسیب نرسد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان