انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتخاب مناسب دیزل ژنراتور چگونه است؟

انتخاب مناسب دیزل ژنراتور چگونه است؟

#3
نیازی به گفتن نیست که با مدیریت صحیح، می توان از یک ژنراتور کوچک برای انجام هر کار بزرگی استفاده کرد. در نتیجه به هیچ وجه همه ابزارهای انرژی و مشتریان در زمان یکسان کار نمی کنند. هنگام محاسبه توانایی، آمپرهای مورد نیاز برای شروع اولیه باید در مورد آن فکر شود که پس از آن واحدهای مختلف باید اضافه شوند.
مقررات اهم:
وات = ولتاژ * آمپر
آمپر = ولتاژ / وات
برای اطلاع از ولتاژ دقیق مورد نیاز معمولاً باید با یک متخصص {برق} مشورت شود. {کارشناس برق} تنظیم کار را ارزیابی می‌کند و موارد کاملاً متفاوت از امکانات یا عملیات مورد نیاز را بررسی می‌کند و با در نظر گرفتن ولتاژ مورد نیاز برای ساخت، بیشترین عمق فعلی، انرژی خروجی از موتور و غیره را انتخاب می‌کند. دیزل ژنراتور مناسب برای خواسته های شما
مسئله اصلی، زودتر از انتخاب دیزل ژنراتور، یافتن نوع نرم افزار دیزل ژنراتور است. برای انجام این کار، فهرستی از چیزها و اشیایی که نیاز به دیزل ژنراتور و انرژی الکتریکی تولید شده توسط ژنراتور توانایی دارند باید زودتر از زمان انتخاب آماده شود.
مسئله لحظه ای پی بردن به مقدار انرژی اولیه ابزار و به همین ترتیب کمیت آن در طول عملیات است. برای انجام این کار در درجه اول بر اساس نرم افزار مورد نیاز، انرژی مورد نیاز به روش KVA از جداول مربوطه استخراج و مشخص شود.
موضوع سوم این است که به طول عمر مورد نیاز گجت فکر کنید.

https://karasahand.com/article/%D8%A7%D8...9%86%D8%AF
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
انتخاب مناسب دیزل ژنراتور چگونه است؟ - توسط dige - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴, ۰۵:۲۹ ب.ظ
RE: انتخاب مناسب دیزل ژنراتور چگونه است؟ - توسط darabi - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱, ۰۷:۰۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان